Barnhemmet.

Hejsan Hoppsan.

Var några dagar sen jag skrev nu men har haft fullt upp. I helgen var jag hemma hos mor, då blev det lite scrapbooking och sånt. Gjorde en pärm till mig själv och en till Jenny, bilder finns på mammas blogg om någon vill se :) På lördagen kom Jimmy till oss också, då åkte vi till Ikano-huset och gick där lite, på kvällen var vi på bio och såg Arn-filmen, väldigt, väldigt bra var den, det tyckte vi allihop så den kan jag rekommendera! :)

På söndagen gjorde vi inget speciellt, framåt eftermiddagen så fick jag skjuss av Jimmy till hemmet och sen stannade han här till kvällen. Vi tittade på film, National Security och umgicks med Josse & Jenny, det spelades lite Mario Kart och sådär, alltid trevligt ;p

Skola idag, ganska seg dag men men. Hade idrott, sjuuukt jobbigt :/ Har ju inte tränat på hela sommaren så man kände sig ganska sämst ;p Efter skolan gjorde jag inte mkt, Josse och jag tittade lite på film (The Spiderwick Chronichles, mycket bra film för den som inte sett den ;p) men runt 6 åkte vi till resecentrum och mötte Lukas (Josses pojkvän) och sen gick vi och käkade pizza på "Gu va gott", blev inte så mkt för mig eftersom jag hade proppat i mig 4 mackor ett par timmar innan bara xD När vi kom tillbaka hit till hemmet så blev det titta lite på TV och sånt, sen har vi nu precis tittat på "Barnhemmet",  en ny film som kommer på bio här i Sverige snart. En skräckis, skitbra film! Nu är jag rädd och måste sitta ensam här i lägenheten...inte lika roligt :( Får se om jag kan sova inatt, annars får jag väl ringa Josse & Jenny för stöd xD

Just ja, förrut när Jenny och jag satt och tittade på TV så kom det förbi några gubbar utanför fönstret typ, sen satte dom sig vid våran grillplats här utanför. Det var typ A-lagare så dom satte sig och rökte och drack vodka där borta typ, lite knäppt... dom gick iallafall efter ett tag som tur var ;p

Jaja, nu ska jag sitta här ett tag till, sen blir det SATC och sen ska man försöka sova :O
Sov gott allihopa ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0