Dålig uppdatering.

Nu har jag varit dålig på att uppdatera känner jag.
Har varken haft tid eller sådär jättestor lust, men nu har jag det :)

Vad har hänt sen sist då?
Jag har haft 2 läxförhör i skolan som har gått bra :)

Igår kom Ella hit, först mötte jag henne inne i stan där hon köpte en piercing och skulle även köpa en USB-sladd för sisådär 300 spänn, men killen i affären var ganska så schysst och gav den till henne gratis. Totalchock från oss! :D Sen åkte vi till hemmet och gjorde nånting, har helt glömt bort vad ;p Därefter kom Josse, Jenny & Alex och kvällen slutade med tv-spel, prat, skratt och lite vattenpipa! :) Sen åkte Ella hem vid halv 10 men lyckades glömma sitt busskort så hon kommer hit idag igen ett tag :)

Förutom Ella så kommer även Viweka hit idag! :) Hon ska sova över här eftersom hon har sin praktik inte så långt härifrån imorgon, så det ska bli mys att träffa henne <3 Sen skulle nog även Tess komma till hemmet idag och sova hos Josse eller Jenny, så det blir tjejkväll idag, myspys!! :D

Den stooora nyheten som iallafall Mamma typ hade fattat, är att jag har träffat en pojke, som jag tycker om väldigt mycket :) Han heter Alexander och bor även han här på hemmet och går på samma skola som mig, han är från Skånelandet och helt underbart snäll. <3 Jag är lycklig!

Tack vare Ella så får ni även se en bild på oss tillsammans, så det så! :)
Men men, nu ska jag städa rummet lite tänkte jag, vi är ju nästan alltid hemma hos mig vilket betyder att mitt rum efter en dag blir en svinstia även om jag har städat dagen innan... >< Nu ska jag väl inte klaga för jag tycker det är bra att vi är på mitt rum, för där trivs man ju själv bäst ;p



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0