!!!

Har haft en riktigt rolig kväll måste jag säga ^^

Så att jag vaknade helt fel spelar ingen roll nu ;) Skolan var sjukt seg, som jag trodde... Djursjukvård hela dagen och sitta o räkna ut hur mkt medecin djur ska ha och grejer i typ 3 timmar i sträck -.- Men efter skolan fick iallafall jag, Emelie och Jenny skjuss till Willys av Emelies pojkvän, väldigt snällt ;p Där inhandlades det ny Nutella (2 burkar ;p), mjölk och smör. Sen fick vi även skjuss tillbaka till hemmet ^^

Sen var jag ensam ett tag tills jag blev inbjuden av Josse att följa Lukas till spårvagnen ;p Därefter följde Josse med mig hem och då blev det tv-spel ganska länge, lärde henne att spela Harvest Moon ;p Sen kom Jenny hit, någon timme senare började allt det rooooliga. Vi började lyssna på en massa rolig musik som jag dansade runt som en galning till, och så fortsatte det fram till för 20 minuter sen eller nåt. Fyfasiken vad vi har skrattat ikväll, har så jäkla kul med er tjejer <3 Har inte haft så kul på länge alltså ^^

Jaja, imorgon är det skola till runt 12 nånting, sen ska jag och Jenny in lite till stan och sådär trevligt ;p Sen kanske pappa skulle komma förbi en sväng och lämna lampa + affisher :D Men nu ska jag dra mig, hoppas alla har haft en lika bra kväll som mig! :D

Kommentarer
Postat av: Josefin

det va en mega trevlig kväll, tackar sötan <3

2008-09-03 @ 07:11:34
URL: http://buwsii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0