Hem, hem, hem :)

Hejsan Hoppsan ^^

Gårdagen blev megatrevlig! :)
Efter skolan gick Josse, jag och Jenny till Willys och handlade bröd, när jag kom tillbaka så var jag duktig och började tvätta! :D Sen kom Alex och min granne förbi en stund och det bestämdes att vi skulle röka lite vattenpipa framåt kvällen. Vid 6 när jag hade tvättat klart så drog jag, Josse & Alex in till stan en snabbis. Sen blev det slappa och sen börja göra kroketter. När kroketterna var klara så drog vi oss utåt och startade vattenpipan! :)

En halvtimme senare eller nåt så kom Alex & Erik (grannen ;p) och joinade oss. Så där satt vi alla och pratade om allt möjligt fram till halv 11 ungefär, då drog Jenny & Josse hem och kvar var jag och grabbarna, vi satt väl en timme till eller något sånt innan vi började gå inåt. Var en skittrevlig kväll! :) <3

Just nu sitter jag i skolan, börjar om 10 min igen :)
Idag har jag haft Foder & Utfodring först på morgonen, sen har jag haft en lektion i Utroningshotade arter och nu har jag lunch. Nästa lektion är även det Utrotningshotade arter. Sen slutar jag vid 2, då ska jag dra hem och städa och packa lite tills jag åker hem sen :) Men kan ju inte åka förrän efter 5 så tror jag skulle umgås ett tag med Alex senare eftersom Josse & Jenny åker så fort skoldagen är slut ;p

Men men, nu ska jag dra mig bort mot Djurhuset för min sista lektion för dagen! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0