Jag älskar hemmet <3

Gosch, vilken otroligt härlig kväll det har varit ikväll också ^^

Josse kom hit, det blev lite tv-spel och sådär Efter ett tag ville Jenny också komma, men inte för o spela tv-spel, så därför började vi lyssna på musik idag igen och dansa runt som idioter ^^ Sen kom vi fram till att vi skulle provköra min nyaaaaaaa vattenpipa ^^ Så då drog vi ut bordet som jag har här inne och så stolar och satte oss på min lilla uteplats med reggae på högsta volym, MUMS!! Blev en massa kort och dans och en massa skratt som vanligt <3

Efter ett tag skulle jag gå till köket och hämta lite is och vatten till oss, tillbaka kom jag med två glas vatten och en skåning ;p Träffade på Alex i köket och han ville komma och umgås med oss (istället för min granne, mohahah ;p). Så då kom han hit och var här i 40-60 minuter kanske? Skittrevlig och skitrolig kille verkligen, Josse tycker att vi skulle passa ihop enligt hennes senaste blogginlägg? Humm, humm...  xD

Jaja, var iallafall en helt underbar kväll, mums!!

Nu ska jag sätta mig och göra läxa, inte lika kul men sånt är livet, måste ju sköta skolan också ;p
Har även mina favvo-affisher på rummet nu som pappa kom och lämnade <3

Jaja, läxa nu då som sagt...



Här är min nya vattenpipa föresten ^^ Fin va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0