Lördag morgon.

Godmorgon ^^

Vaknade runt 8 imorse och kunde inte somna om, så har suttit framför datorn och tvn hela morgonen typ, skitkul ;p Vill göra något idag men det spöregnar ju ute och skulle göra det hela dagen typ, finns inte så mycket att göra då liksom...Pappa pratade iallafall om att vi skulle åka runt och kolla lite på köksmöbler, vi har ju gjort om köket me golv, tapeter och sånt så nu behövs nya möbler också ^^

Igår efter skolan så hängde Emelie med till hemmet, hon skulle va kvar i skolan för att ha stödstuga en timme senare så då fick hon göra mig sällskap tills dess :) Sen kom även Alex förbi så när Emelie drog till skolan så stannade han och gjorde mig sällskap ett par timmar tills jag skulle åka hem ^^ Har ju som sagt fritidskort så kan inte åka förrän efter 5 medan Josse & Jenny åkte runt 2 typ ;p

Men men, åkte iallafall från hemmet runt halv 6, sen när jag kom till Norrköpings Resecentrum så åkte tåget iväg precis så jag fick vänta 20 min på nästa, när jag sen kom fram till Linköping så var jag tvungen att vänta en halvtimme på bussen till Ljungsbro. Så jag kom hem vid halv 8-8 typ, skitkul ;) När jag kom hem tog jag det mest lugnt, käkade och sådär. Sen somnade jag väl runt 11 eller nåt kanske xD

Aja, kanske bloggar lite senare idag eller så, det är sånt som märks ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0