Lördag.

Hej ^^

Mår lite bättre idag, har nog ingen feber idag iallafall, det känns skönt. :)

Gårdagen låg jag mest i sängen hela dagen, med Alex brevid mig tills han åkte hem, sen åkte jag hem runt 6 nånting, sen på kvällen låg jag och vilade, käkade lite korv och blev förhörd av mamma och moster om Alex ;p Därefter gick jag och la mig vid 10 typ, var inte alls pigg igår alltså.

Idag ska jag åka till Motala och umgås med Josse. Tess ska också komma dit och Lukas ska också vara med om jag förstod det rätt ;p Tror vi skulle till Lukas kompis och bara ta det lugnt och titta på film eller så. Det blir nog bra eftersom jag nog inte kommer vara superduperpigg :)

Jaja, tänkte ta ett bad nu men hoppas alla får en trevlig dag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0