Måndag, 15 september.

Halloj! ^^

Dagen började väl inte sådär jättebra idag, eller det var ju ett stort plus att jag vaknade bredvid pojken min <3 Men om man bortser från det så hade dom idag tagit bort våran enda sovmorgon som vi har i veckan. Anledningen till det var att vi skulle på Don't Drink & Drive-föreläsning, dessutom var den i stan så då var man tvungen att pallra sig upp ännu tidigare för att ta spårvagnen in dit ;p

Men vi kom dit iallafall, och lyssnade på 2 st som berättade om lite grejer, typ en som hade förlorat sin son och sådär :/ Det var hemskt att lyssna på, men jag trodde faktiskt att man skulle bli känsligare. Fast man kanske inte blev det eftersom man knappt hörde vad dom sa, vi satt nämligen i en kyrka så att allt dom sa i mikrofonen ekade ju massor så man hörde typ vart tredje ord eller nåt -.-

På vägen hem med spårvagnen hände iallafall det roligaste på dagen, ni vet rösterna som brukar vara på bussar/spårvagnar m.m, som säger typ "Skarphagsgatan", dom är ju alltid samma och alltid lika tråkiga. Men när vi satt på den spårvagnen, så hörde vi nåt konstigt ljud o trodde det var nåns mobil eller nåt, men icke, det var den där rösten som sa alla gator, men inte den vanliga rösten, utan det var värsta smurfrösten typ som sa alla gatorna xD Hahahaha, det var sjukt kul, det förgyllde min dag ;p

Jaja, tillbaka till skolan iaf, hade Foder & Utfodring, sen lunch och sen klassmöte. Bestämde volleyboll-lag tills på onsdag då vi har aktivitetsdag och vi ska då alltså spela volleyboll ^^ Sen var det idrott, då hade vi styrka och sen fick vårat lag träna lite volleyboll också...vi kommer nog suga ganska hårt på onsdag xD Sen hade vi Projekt & Företagande, gick igenom lite ord och sen fick vi sluta 45 min tidigare!! :D

Idag är inget speciellt planerat, ska handla lite mjölk och sånt och tvätta klockan 6 xD Men annars så blir det väl att som vanligt umgås med folket, dvs Josse, Jenny, Alex och Erik lite till och från ;p Men men, nu ska jag käkiläka lite, ha det bra!!

Kommentarer
Postat av: bitte

snygg blogg

2008-09-17 @ 11:06:04
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heej :D ska först säga din blogg är underbart fin. Skulle bli superglad om du gick in på min blogg och skrev en söt kommentar om vad du tycker om med min blogg och vad som borde ändras eller bara en. Eller varför inte skriva en komentar om något annat :D kram jossan

2008-09-17 @ 15:41:37
URL: http://jossefiiinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0