Oooopsiii.

Aj då, var visst ganska länge sen man uppdaterade här, trodde faktiskt inte att det var såååå länge sen ;p
Men men, får väl berätta lite vad som har hänt den senaste tiden :)

I helgen följde Alex med mig hem till Ljungsbro, så i fredags tittade vi på film och var ute och gick vid kanalen, jättemysigt! :) På lördagen så låg "vi" (mest Alex....) och sov till typ 1 eller nåt och sen runt 3 åkte vi in till Linköping där vi gick lite på stan och sen köpte en jäkla massa lösgodis, var iallafall över 1 kg ;p


Dubbelhake-bilden som mamma tog i helgen på mig och Alex ;) <3 Fyfan alltså.... -.-

Sen gick vi hem till mammas lägenhet och låg och tittade på tv, käkade pizza och glass och massa sånt gott, sen kom Mamma, mormor och morfar hem så då fick Alex träffa dom också, och han blev godkänd har jag läst i mammas blogg ;p Sen åkte vi hem till Ljungsbro igen vid halv 9, men gick av tidigare och gick hem vid Göta Kanal, det var  helt stjärnklart och jättemysigt! :) På söndagen så typ sov vi och sen åkte tillbaka Norrköping med Josse & Jenny ^^

Sen har det bara vart skola, ingenting speciellt direkt, Jenny har APU nu så får inte träffa henne nåt i skolan, lite tråkigt.... men jag har ju Anna iallafall :D I måndags hängde jag med Alex till några av hans kompisar, och han vi var hos hade trädpytonormar, och dom var jättefiiina och jättesmå och söta, så det var lite kul att se :)

Idag då, är det en speciell dag... idag fyller nämligen min granne hela 16 år, stor pojke nu ;p Så när Alex & han kommer tillbaka ikväll så ska jag, Jenny & Josse ha bakat kladdkaka och så ska vi fira lite, har till o med köpt såna hära grejer man har på tårta också, som blir typ som tomtebloss xD Haha, aja det blir nog trevligt :)


Grattis Erik ;p


Men men, ska försöka vara bättre på att uppdatera nu ;p
I helgen ska jag iallafall åka och titta på STCC-finalen med pappa i Mantorp, och nästa tisdag ska vi antagligen dissikera griskultingar i skolan! Det kan ju bli intressant :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0