Söndag.

Hej på er! :)

Gårdagen blev ganska så trevlig!
Kom till Motala runt nån tid, blev hämtad av Josses mamma, i bilen satt även Josse, Tess & Lukas. Sen åkte vi hem till Josses mormor och käkade våfflor, det var smaskigt. Sen skjussade vi hem Lukas och åkte hem till Josse. Där var vi ett tag och bytte kläder m.m och hade det mysigt :)

Därefter tog vi bussen in till Motala, gick hem till Lukas och var där ett tag, pratade och hade det trevligt och sådär. Sen kom Lukas kompis Oliver och sen drog vi till hans andra kompis Hugo :) När vi kom dit så satte vi oss i källaren på såna hära utestolar typ, men dynor ni vet ;p Sen satt vi där och tittade på Batman hela kvällen typ, det var kallt...och så var det varmt, sen somnade jag i den där stolen i slutet av filmen, det var jäkligt skönt! :D

Efter filmen så började vi gå mot Busscantralen, halvspringa lite sen efter ett tag...
Så tog vi bussen till Josse vid halv 12, sen när vi kom hem till henne så låg vi och snackade ett tag och sådär innan vi somnade :) På natten drömde jag att Josse var gravid och att det var nyårsafton, mysig dröm ;p

Nu på dagen har vi mest tatt det lugnt, jag kom hem för en timme sen typ, och ska åka till Norrköping med Josse & Jenny om lite mer än en timme typ, mysigt! ^^ Sen runt 9 nånting så kommer Alex till Norrköping också, från Skånelandet, så då ska jag träffa honom! :) <3 Men innan dess blir det tjejmys med One Tree Hill och sådär! :D

Men men, nu ska jag packa ner lite grejer och sånt där ;p
Bye bye <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0