Style By Josefin.

Hellu :)

Har varit en trevlans dag idag :)
Vaknade upp hos min sötnos idag, hade försovit mig lite så fick skynda mig upp och gå till Josse som hängde med mig ner och käka frukost sen! :D

Sen var det skola, först hade vi Mikrobiologi fram till lunch, hade lab och fick titta på en rödlöks celler i mikroskop. Det var faktiskt ganska intressant...tyvär så dog mina celler sen, så min lab var inte sådär jättelyckad :/ Sen hade vi lunch och sen Djursjukvård, då fick vi titta på olika slags instrument man anväder på Djursjukhus och sådär, ganska intressant det också! :) Sen hade vi Projekt & Företagande, då fick vi göra en budget för Oktober och sen fick vi sluta vid 3 typ, slappt!

Sen mötte jag Josse, gick hem och käka upp resten av kladdkakan och sen drog jag, Josse, Jenny & Tess till stan, i väntan på bussen så körde det förbi en Red Bull-bil och gav oss varsin Red Bull gratis xD

I stan inhandlades det halsduk, mössa och vantar, jättefint var det men så jäääkla dyrt, 400 gick det på!! Så får hoppas att det blir bra ;p Det var iallafall Josse som valde ut allting, hon är duktig med vad som passar en tycker jag :D Sen gick vi till Hemköp där jag köpte till matsäck tills imorrn, då vi ska till Stockholm, blev kakor och MER, sen om en stund ska jag och Josse laga ris och kyckling som vi ska ta med :)

Sen vidare till H&M, där handlade jag hårfärg, två blekningar och en sån här med brun hårfärg i och slingor! :) Sen åkte vi hem och började färga på direkten! :) Har iallafall blekt håret nu, tvättat ur det och nu sitter jag med den bruna hårfärgen i, sen blir det slingorna, får hoppas det blir bra men det tror jag för det är ju Josse som gör det ;D Hon är min nya stylist har vi kommit på ;p

Blev även lite avis på Alex idag, han har varit på Kolmården och jobbat idag, och fick mysa med vargarna....jag vill också :(
Men men, nu ska jag fortsätta se Top Model, färga håret klart och laga mat :) Imorrn blir det Stockholm & Naturhistoriska Museét, trevligt trevligt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0