Torsdag Morgon.

Gomorroooon, gomorroooon ^^

För första gången på några dagar så vaknade jag på bra humör och inte sådär orolig som jag pratade om, kanske var för att sooolen lyste in ^^ Härligt kändes det iallafall! :)

Dock känns inte den kommande skoldagen lika härlig, det är en lååång dag, går till 10 i 4 -.-
Har först Mikrobiologi (då ska vi titta till våra mysiga bakterier ;p) 2 lektioner på rad, därefter Djursjukvård och sen i eftermiddag Porjekt & Företagande -.- Jag skriiiiker av "lycka" ;p
 
Var iallafall duktig och gjorde läxan igår, stoooolt ;)
Efter skolan måste jag gå till Willys, mitt bröd är slut :O :(

Ja, det var väl det ända intressanta från mig just nu xD
Ha en bra dag allesammans ;p <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0