Yra runt är aldrig kul.

Hellu ^^

Dagen började inte sådär jättebra, har vaknat två morgonar i rad nu och känt mig jättenervös och jätteorolig, har dock ingen aning om varför. Det är verkligen jättejobbigt, för det känns som jag har glömt bort nåt eller att nåt kommer gå jättedåligt typ, och så får jag världens klump i magen. Sen så fort jag kommer till skolan och så, då försvinner det helt, men just på morgonen... hmm.

I skolan hade vi först Djursjukvård, gjorde inte så mkt, hade mest genomgång hela lektionen. Efter det var det Svenska med Gabriella. Då skulle vi skriva ett brev till henne och så typ. Sen var det lunch, jag & Jenny gick hem och käka pan-pizza istället eftersom skolmaten inte var sådär megagod idag. Hade dock lite problem med mikron så den vart inte helt klar, men det gick att käka ändå ;) Sen så var det Svenska igen, men då skulle vi bara repetera reglerna i bibblan typ, sen slutade vi! ^^

Då drog jag hem och fixade lite och sen åkte jag, Jenny och Josse in till stan, vi skulle först till ungdomsmottagningen för både jag och Jenny behöver nytt recept på p-piller. Jag behöver ju inte p-piller längre direkt eftersom jag och Hasse inte är ihop längre, men är ändå skönt att käka så man kan styra lite över mens och såna där tjejsaker, orkar inte förklara ;p Iallafall så skulle vi dit, men hade ingen aning om vart vi skulle, så vi yra runt där en halvtimme typ och fick fråga massa folk innan vi hittade dit ;p Sen fick vi vänta och när vi väl fick komma in så fick vi en tid, som just då var perfekt för oss (nu när vi är hemma och har kollat schema så har vi tydligen en aktivitetsdag just den dagen, så vi får se hur det blir..). Sen drog vi till Donken för att Josse ville käka, sen inhandlades det en födelsedagspresent till mor min innan vi åkte hem igen :)

Nu har jag snabbstädat och snabbduschat lite snabbt för snart kommer pappa med taklampa och affisher till rummet :) Ikväll blir det plugg+tv-spel med Josse, sen kommer nog Jenny joina oss också skulle jag tro ;)  

Kommentarer
Postat av: Annika

Åhh, vad spännande!!! Vad köpte du? Puss/mamma

2008-09-03 @ 16:15:13
URL: http://blogg.sajk.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0