Dumma ICA.

Och så samlar jag ork för att gå till ICA och köpa kladdkaka.
Jag kommer dit och går runt och letar och letar efter Frödinges men hittar bara en sån där liten, och jag vill ju ha en hel. Så då tänkte jag skita i det, går istället till fruktavdelningen för att jag är sugen på jordgubbar. Kommer dit och inte en endaste jordgubbe i syne.

Blir smått irriterad och går istället in på läsk och chipsavdelningen och roffar åt mig en flaska Sprite och en burk Pringles och går till kassan, precis innan jag ställer mig i kön så ser jag Frödinges kladdkaka där, vad gör den där liksom? Passar inte alls in ;D

Iallafall så blev det till slut en kladdkaka, Sprite och så Pringels...så jag har nog en ganska bra kväll framför mig.

Pappa jobbar natt den här veckan vilket jag tycker är lite jobbigt, det är jätteskönt att vara ensam hemma på kvällarna och ha TV och allt för sig själv, men jag har märkt av på sistone att jag har blivit riktigt nojig när jag ska sova ensam hemma. Inbillar mig att jag inte har låst och att nån kommer in och massa grejer, usch! Lite småläskigt...

Men men, nu kan jag tröstäta lite om jag skulle bli rädd ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0