Krogen-debut!

På tal om annat så har jag ju inte berättat om min helg ;D

I fredags var det ju min krogen-debut!
Jag och Jenny började vår resa från Ljungsbro till Västra Husby och Tess runt 3, när vi kom dit var allihop ganska sega så vi satt mest och snackade om lite allt möjligt. Sen började vi fixa oss ordning och sånt där ;D

Sen fick vi skjuss till en kille som Tess känner vid namn Markus där det blev lite förfest.
Var himla trevligt där, helt okej musik och helt okej sällskap.
Vid halv 11 så tog vi allihopa som var där bussen till norrköping där bi skulle in på Hugos.
Dock så fick jag, Jenny, Klabbe och Victor gå av liiiite tidigare än väntat.
Har aldrig varit så kissnödig i hela mitt liv är väl förklaringen till det, och inte har Jenny heller det ;D

Så vi fick istället gå därifrån vi gick av till McDonalds där vi mötte upp Tess och Markus som hade hoppat av vid Söder Tull. Sen kunde vi äntligen gå till Hugos, men det tog väl sisådär en halvtimme att komma dit pga sega människor xD Jaja, väl där så hade vi det iallafall väldigt trevligt med dans, och jag köpte lite dricka och så träffade vi Cassandra och lite sådär och sen blev det skjuss hem till Tess runt 2 och hemma hos henne blev det att käka lite pizza och kexchoklad, och så ligga och prata och sånt där så somnade väl runt 4-5 på morgonen...



Tess gör sig snygg, inte för att det behövs ;)



Jenny & Jag <3

På lördagen så sov vi till runt 11, sen blev det lite frukost, ganska mycket snack, och lite allt möjligt och sen fick vi alla tre skjuss till Linköping av Tess pappa, där blev det lite senare bussen till Ljungsbro. I Ljungsbro blev det att fixa ordning sig lite, handla lite, ta det lugnt och sen drog vi ner till Ljungsbro och käkade pizza.

Efter det gick vi hem till Jacob där vi träffade lite trevliga människor från i måndags och även lite nytt folk. Blev även att dricka lite, dansa lite och ha det allmänt trevligt. Det roligaste på hela kvällen var när en som var där, kan tyvär inte stava hans namn, men när han berättade om sina upplevelser. Han har nämligen bott i Sydamerika och då berättade han om när de hade campat i en månad typ och dom hade dödat apor som beskyddade sig genom att kasta frätande bajs på dom, dom hade "tagit" alligatorer och dom har svingat i lianer xD Snacka om att det inte är vad vi är vana vid här i Sverige ;D Sen drog vi vidare till några jag kände under högstadietiden och var med dom ett tag innan det var dags att gå hemåt. Kom väl i säng runt 4 eller nåt då också.

Igår åkte Jenny och Tess hemåt och jag har bara tagit det lugnt sen dess ;D
Behövdes efter veckan, har gjort saker näst intill varje dag, inte en lugn stund här inte.
Men det har varit riktigt kul såklart, men skönt att bara ta det lugnt nu.
2 veckor kvar tills skolan börjar, blä.

Nu ska jag dra mig...ska försöka ta mig till ICA, inte helt säker på om jag lyckas dock :P
Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Tess

:D<3<3<3, måste göras om snart för faen! Tur att ni inte såg när jag trilla i trappen (A)

2009-08-04 @ 11:37:41
URL: http://metrobloggen.se/Theresewedin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0