Fest ^^

God Kväll :)

Igår fyllde jag ju 18, hade en jättebra dag :)
Fick jättefina presenter och jättegod tårta och festen blev jättetrevlig!! :D

Blev ganska mycket strul dagarna innan festen så kände mig ganska opepp på att ha den eftersom typ allt gick fel, haha, men den blev hur trevlig som helst och kunde knappt blivit bättre. Det enda som hade kunnat göra det bättre är väl om alla som jag verkligen hade velat ha där på kvällen hade varit, men det fanns ju anledningar så :)

Imorse vaknade jag med Jenny, Jesper och Wictor i sängen...fast dom var slöa så jag gick upp vid 11 typ och städade ordning allt, satt och snackade med bror och käkade lite och sådär. Runt 1 så lyckades dom gå upp ;D

Nu under dagen har jag mest tagit det lugnt, packat lite till imorgon och sådär.
Imorgon åker nämligen jag, mamma och bror till Småland och släkten som vi gör varje år :)
Ska bli riktigt skönt att komma iväg och bara ta det lugnt och umgås med familjen ^^
Blir ingen dator förrän jag kommer hem då heller så hör gärna av er på mobilen istället ;D

Jaja, ni får ha det så bra här hemma och om ni vill se bilder från festen så finns det på min bilddagbok.
Pusshej! <3



EIGHTEEN

Kommentarer
Postat av: Linnea

Grattis i efterskott :D

2009-07-22 @ 14:03:53
URL: http://linneaackerfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0