Hemma!

Hej hej ^^

Igår kom jag hem från Småland efter att ha varit där nere hos släkten i 6 dagar.
Har varit himla trevligt, vi har gjort ganska mycket och veckan har gått jättefort!
Orkar inte ta i detalj vad vi har gjort men på min bilddagbok kan ni se bilder och läsa lite vad som hänt.
Här får ni nöja er med en familjebild ^^



Från vänster: Ove, jag, mormor, Jimmy, morfar, Ingela & Leya :)

Några timmar efter att jag hade kommit hem från småland så kom Jenny hit.
Vi fixade ordning oss lite och gick sen till stan för att käka.
Det blev bagels på Steve's, dom var inte alls lika goda som sist, men dom var ju fortfarande goda (a)
Och jag passade på att beställa cider, bara för att jag kan det nu xD

Efter maten så gick vi hem och klädde på oss lite och hämtade en filt och några cider.
Därefter gick vi till Hemköp och köpte en massa lösgodis och gick sen ner till Stångån och satte oss.
Det var jättemysigt men sen började det regna, så då fick vi börja gå hemåt.
Jag var även väldigt, väldigt kissnödig...så det var en hemsk väg  hem xD

När vi kom hem nördade vi lite dator och sen blev det film, "Min Bästa Väns Flickvän", den var ganska bra faktiskt, rolig och sådär ;D Sen tittade vi lite på TV och sen blev det sova :)



Jenny på Steve's :D

Idag har vi inget direkt planerat, ska till banken och fixa lite med mamma, sen kommer pappa och hämtar oss så då åker vi till Ljungsbro...sen var det även prat om att träffa Jacob en stund, men det är sånt som märks. Skulle iaf vara himla trevligt att träffa honom ^^ Sist jag träffade honom och umgicks var i slutet av förra sommaren så ;D

Men men, nu ska jag dra mig ;D
Pusshej  <3

Kommentarer
Postat av: Erica \ Yulla

Ah! Förbannat fin stad. Den är så modern på något vis :D Jag bor i gammeldagsa norrtälje liksom. Här står tiden still känns det som :P

2009-07-27 @ 21:02:02
URL: http://yulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0