Josefiiiin :D

Hejsan :)

Har inte bloggat mycket på sistone men har haft annat för mig.
Sen i lördags har Josefin bott här hos mig, pappa är i Sälen och då är jag kattvakt här hemma och då har jag snyggis-bruden här hos mig. Mysigt har det varit :) Tyvär sket sig ju vädret lagom till den här veckan så det har mest blivit mys med filmer, gott att äta och trevligt sällskap och sådär.

Under söndagen och måndagen var Jenny och Tess här, och Tess sov även över här tills igår.
Idag har jag och Josse vart hemma hos henne i Motala och hämtat lite pengar och träffat hennes mamma och bror och sådär :)

Har även börjat bjuda in folk till min 18-årsfest för nästa lördag är det dags!
Då blir jag 18 år...hihihiihih :D
9 dagar kvar, längtar liiiite ;)
Alla är inte helt säkra på att dom kan komma än men vi blir nog mellan 10-15 st, det blir nog bra :)
Det som jag tycker är kul är att några av mina "äldre" kompisar kommer också, som jag inte umgås med så jättemycket nu för tiden men som jag har umgåtts med. Så det ska bli kul att få fira med dom :)

Aja, nu är det nog snart läggdags för min och Josses del, eller iallafall att vi ska dra oss till sängen...sen lär det väl bli snack i några timmar innan vi somnar ;) Imorgon kanske Jesper kommer och hälsar på också, men det är sånt som märks men mysigt skulle det vara ^^

Godnatt!
Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0