Shopping ^^

Hej :)

I helgen hade vi lite i förväg-firande av min 18-årsdag.
Ingela, Leya, Mormor, Morfar, Farmor, Peter och Alexandra var här och firade mig.
Det var trevligt och jag fick även liten presenter (Tack så mycket! ^^) . Lite pengar, blommor, ljus och så ska jag få stylas och fotograferas i Malmö den 9 auguasti! :) Det ska bli kul, får se om det blir att man köper några kort då också ;D

Imorse åkte mamma till Ullared med 2 av sina vänner och hon kommer inte hem förrän imorrn så blir lite ensamt här hemma ikväll, har inget direkt o göra heller så :/

Under dagen har jag iallafall varit på stan tillsammans med Viweka.
Målet var att hitta en klänning tills på lördag (för då fyller jag 18!!!) och det gjorde jag, och jag älskar den!! Hoppas bara ingen annan kommer med likadan eller nåt på festen, haha xD Jag gillar den iallafall skitmycket, och så köpte jag även lite guldiga smycken till...både Viweka och jag tycker det påminner lite om klänningar från antikens Grekland, typ sånt som gudinnorna hade på sig ;D

Förutom klänningen och smyckena så blev det även en till klänning, som jag kom på nu att jag kan ha under dagen på min födelsedag när jag blir firad av mamma, pappa och bror :) Sen köpte jag även ett par ballerinaskor, hårnålar och en ny foundation. 



Randig klänning från Veromoda
Vit klänning med gulddetaljer från GinaTricot (den jag ska ha på födeseldagen :D)
Svarta ballerina med rosett från H&M
Örhängen och armband från H&M
Isadora High Performance All-Day Foundation från H&M (Den är skitbra!!)
Hårnålar från H&M


Aja, ska kolla om det är nåt bra på tv eller så nu :)

Föresten, igårkväll innan jag skulle sova så satte jag på tvn och så var det ett program om typ flygplanskrascher, tittade bara några minuter och när jag sedan bytte kanal så fick jag typ panik och bröt ihop. Igår beställde vi nämligen våra flygbiljetter till Irland och när jag såg det programmet så började jag tänka att shit, tänk om det händer oss, tänk om vi krashar, varför inte liksom? Man kan ju inte säga att "det kommer inte hända oss", man vet ju aldrig. Så nu vill inte jag flyga längre xD

Men vi ska väl göra det ändå, men om jag börjar få flygrädsla redan nu, hur kommer det då bli när vi väl sitter på flygplanet? Usch... jag har bara flugit en gång innan jag då trodde jag att jag skulle vara rädd men sen tyckte jag inte att det var så farligt, men nu känns det bara helt USCH! Aja, vi får hoppas att det går bra iallafall...

Pusshej <3

Kommentarer
Postat av: Moster Foster

Skitsnygg klänning - lite antikens Grekland som sagt. Det hjälper väl inte att säga att det kommer att gå bra med flygningen, men vad jag har hört så tror jag att det är det säkraste transportsättet. Det händer sällan olyckor, men när det gör det så är det ju så många ombord så det blir så "stort", men jag tror att nå´n har räknat ut att det är säkrare än bil o buss o tåg om det kan vara till någon tröst...

2009-07-13 @ 19:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0