Ullared igår, utgång ikväll!

Hejsan ^^

Igår var jag, pappa och Jenny på Ullared och shoppade loss lite :)
Det var faktiskt himla trevligt och inte jättemycket folk ändå, och både jag, jenny och pappa blev chockade över hur snabbt jag blev klar, tror jag var därinne i en och en halv timme eller nåt sånt bara xD

Blev iallafall en hel del kläder och sen lite annat småskit.
Jag tyckte jag höll min budget bra iaf, tänkte handla för högst 2000 kr, 2200 kr i nödfall xD
För mina 61 varor blev det 2000,50 kr, stolt jag var ;)
Hade verkligen ingen koll alls på hur mycket jag stoppade ner :P
Är iallafall nöjd med mina köp.
Hela vägen hem var det ösregn, var faktiskt ganska jobbigt, men så är svensk sommar -.-

Idag är det premiär för krogen som gäller!
Jag och Jenny åker till Tess runt 3, där ska vi fixa iordning oss och sen blir det nog lite förfest hos nån som Tess kände och sen blir det in till Norrköping och Hugos! Hoppas på en trevlig kväll, men det lär det ju bli ;D

Jaja, hörs senare, nu ska jag käka frukost och se om Jenny är vaken - antagligen inte ;)
Pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0