Bio & Beställning.

Hellou! :)

Igår drog jag till min älskade Josse i Motala för lite vardagligt mys.
Vi drog oss till Varamon och satt där och slappade ett tag i skuggan ;D
Sen bar det hemåt till Josse där det blev film och tv-tittande resten av kvällen.
Mys mys mys mys!! <3

Kom hem från Josefin vid 3 idag ungefär.
Satte mig lite vid datorn och sen blev det pannkakor som mamma hade gjort.
Gott var det och så många pannkakor har jag inte ätit på väldigt länge!
Sen bar vi ner en massa skit i förrådet och sen blev det slappa lite.
Därefter bjöd mamma på bio, The Proposal.
Den var riktigt bra och bjöd på en hel del gapskratt och även några tårar...från mammas håll iallafall.

Nu har jag precis slängt iväg en beställning till H&M på lite skit.
Det kommer någon gång nästa vecka.
Blir nog att glo på lite The City och sen sova nu.
Imorgon åker jag till Söderköping och spenderar helgen där, mysigt blir det nog! :) <3

Pusshej! <3

 

 



Beställningen.

Kommentarer
Postat av: Emmely

åh mysigt ;D lyllos ;)

2009-06-25 @ 22:25:42
URL: http://emmelyw.devote.se
Postat av: Annika

Du vet väl att jag alltid gråter på film.....

2009-06-25 @ 22:27:29
URL: http://blogg.sajk.com
Postat av: Bränd Mellbymoster på vift!

Det var snygg skit du hade beställt från H&M, hihi! Kramiz!

2009-06-26 @ 07:35:52
Postat av: Emmely

haha det sa han också :D kanske inte är så vanligt ord men.. "nästan spy" ;)

2009-06-28 @ 21:44:04
URL: http://emmelyw.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0